10 תשובות
בת כמה?
{zZ
תלוי אם היא חברה ממש טובה שלך אז זה קצת
לדעתי אם היא חברה טובה שלך אז כן זה קצת אבל את יכולה להתאגד עם עוד כמה חברות ולקנות במשותף ואז המתנה תהיה מושקעת יותר
שואל השאלה:
כמה להוסיף?
אנונימית
תוסיפי 30 כזה
לדעתי תביאי לה מתנה בכסום הזה אבל אל תביאי לה פשוט 60 שקל
לדעתי כן אם היא חברה הכי טובה שלך
60 זה קצת
אבל תלוי גם בנות כמה אתן אני חושבת ש 90-100 זה סבבה לגמריי
לפי דעתי אם היא חברה לא כזה קרובה אז זה סבבה
אנונימית
פעם חשבתי שהכסף זה מה שמשנה, אבל בתכלס? העיקר הכוונה.
גם אם זה היה עולה 20 שקל
הכוונה, המחשבה והרצון לשמח את הבן אדם עושה את הכל.
להביא לה מתנה בשווי 60 זה סבבה לגמרי (אלה אם קנית לה איזה שוקולד גדול שעולה 60 שקל וזה לא יפה)
אבל להביא לה ככה 60 שקל, עדיף לך לקנות בזה מתנה ככה לא תצטרכי להביא לה 100 שקל