4 תשובות
כי יש להם משהו דפוק בשכל הם לא יודעים להביע רגשות ,נכים ריגשית
ת ש ו מ ת ל ב
כדי להראות יענו נוכחות ולקחת את תצומת ליבך עזבי הם סתם סתומים
מחפשים מימנה תשומת לב
באותו הנושא: