5 תשובות
מכירה את זה, לדעתי תקחי הפסקה או שתחשבי מה השתנה שפתאום זה נהיה משעמם. אולי הנושא שאת כותבת עליו כבר לא מעניין אותך כמו פעם.
תשלחי לי הודעה אם בא לך עוד טיפים בקטע הזה
תכתבי רק כשמתחשק לך. אל תהפכו את זה למשהו שאת מוכרחת לעשות. תכתבי אם עולה לך לראש משהו או אם פשוט בא לך. תכתבי על מה שמעניין אותך כרגע. אם את כותבת סיפור שנמאס לך ממנו. תמיד אפשר לשנות אותו לגמרי ולתת לזה פניה חדה. או פשוט לעצור ולהתחיל אחד חדש. תכתבי כשנוח לך. כשאת במיטה עם שוקו ועם המחברת והעט או עם המחשב ולא כשאת עצבנית או עייפה.
תכתבי את מה שאת אוהבת ואת מה שכיף לך לכתוב, רעיון שיותר מלהיב אותך ומעניין אותך, משהו שבא לך לחקור לעומק דרך הכתיבה. אל תכריחי את עצמך לכתוב, תכתבי כשיש לך מוזה או כשאת מרגישה שבא לך לכתוב. תזכרי שאת כותבת בשביל עצמך ולא בשביל אף אחד אחר, אם את כותבת ומה את כותבת יהיה לפי הרצונות שלך והתנאים שלך. אולי אם תקחי הפסקה לכמה זמן תוכלי לחזור לכתיבה רעננה ועם יותר דרייב ורצון לכתוב.

נ.ב לפעמים כשאני קוראת ספרים זה מעורר בי את הרצון לכתוב, תנסי אולי זה יעזור לך.
עוד משהו שנזכרתי שאפשר לעשות זה לערוך את כל הסיפור מחדש, לא לכתוב מחדש אלא לקרוא ולשנות דברים קטנים ואז את כביכול מתאהבת בסיפור שלך מחדש
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
באותו הנושא: