8 תשובות
הפוך היא נראת לי יותר פמיניסטית
אביבית בר זוהר היא חולת נפש
מה פתאום היא פמיניסטית
יש לה יציאות שובניסטיות אבל היא פמיניסטית
משהו בדעה שלה מאוד מוזר.
מצד אחד היא רוצה לטובת נשים ואומרת "נשים חזקות" וכל זה.
ומצד שני שזה נוגע לגברים "אנחנו צריכות להיות יפות בשבילם ורק ככה הם יאהבו אותנו" וכל מיני דברים כאלה.
לא היא לא שוביניסטית...היא פשוט קצת מוזרה
שוביניסטית.
היא חופרת על זה שאישה צריכה לזייף אורגזמות/להתלבש בשביל הגבר שלה וההנאה שלו טובה יותר משלך.
היא גם אומרת שגברים נחותים מהנשים וכל זה.(מחשיבה את זה גם לשוביניזם)
שהיא קמה ובא לה להיות פמיניסטית היא פמיניסטית ושבא לה להיות שוביניסטית היא שוביניסטית
אנונימית