11 תשובות
לא מפחדים, זה פשוט חופר ומציק.
שואל השאלה:
מה לא מפחדים? המפקדת שלי לחוצה כאילו זה סוף העולם
אנונימית
בדיוק, כי זה מציר וחופר, את המפקדים זה מפחיד כי זה מראה על ביצועם, ועל איך מנהלים את המקום/מחלקה/אגף.
בתור סדירניק לא באמת אכפת מזה.
שואל השאלה:
גם לי לא אכפת
אני משתחררת ארבעה חודשיים אחרי.
מה התפקיד שלך?
אנונימית
הייתי נהג, אז בכלל לא היה לי אכפת ;)
שואל השאלה:
אני בשלישות וכל היום אני בודקת קלסרים. אין לי כוח יותר. בא לי שיעבור כבר.
אנונימית
בקטנה, יעבור לך מהר ;)
גם ככה ביום יום את בטח לא עושה כלום.
שואל השאלה:
חחח נראה לך שאני לא עושה כלום? אני כל היום עובדת
אנונימית
דיי נו את מי את משלה? רק בביקורת אכא השלישות עובדים..
שואל השאלה:
אם רק בביקורת אכא עובדים מה בדיוק בודקים בביקורת?
אנונימית
היי, למה מינוס?
אמרתי אמת ;)

וצחקתי, הייתי הרבה בשלישות אצלי בבסיס, תסכימי איתי שזה חרטא.