11 תשובות
לא מפחדים, זה פשוט חופר ומציק.
שואל השאלה:
מה לא מפחדים? המפקדת שלי לחוצה כאילו זה סוף העולם
מה לא מפחדים? המפקדת שלי לחוצה כאילו זה סוף העולם
אנונימית
בדיוק, כי זה מציר וחופר, את המפקדים זה מפחיד כי זה מראה על ביצועם, ועל איך מנהלים את המקום/מחלקה/אגף.
בתור סדירניק לא באמת אכפת מזה.
בתור סדירניק לא באמת אכפת מזה.
שואל השאלה:
גם לי לא אכפת
אני משתחררת ארבעה חודשיים אחרי.
מה התפקיד שלך?
גם לי לא אכפת
אני משתחררת ארבעה חודשיים אחרי.
מה התפקיד שלך?
אנונימית
הייתי נהג, אז בכלל לא היה לי אכפת ;)
שואל השאלה:
אני בשלישות וכל היום אני בודקת קלסרים. אין לי כוח יותר. בא לי שיעבור כבר.
אני בשלישות וכל היום אני בודקת קלסרים. אין לי כוח יותר. בא לי שיעבור כבר.
אנונימית
בקטנה, יעבור לך מהר ;)
גם ככה ביום יום את בטח לא עושה כלום.
גם ככה ביום יום את בטח לא עושה כלום.
שואל השאלה:
חחח נראה לך שאני לא עושה כלום? אני כל היום עובדת
חחח נראה לך שאני לא עושה כלום? אני כל היום עובדת
אנונימית
דיי נו את מי את משלה? רק בביקורת אכא השלישות עובדים..
שואל השאלה:
אם רק בביקורת אכא עובדים מה בדיוק בודקים בביקורת?
אם רק בביקורת אכא עובדים מה בדיוק בודקים בביקורת?
אנונימית
היי, למה מינוס?
אמרתי אמת ;)
וצחקתי, הייתי הרבה בשלישות אצלי בבסיס, תסכימי איתי שזה חרטא.
אמרתי אמת ;)
וצחקתי, הייתי הרבה בשלישות אצלי בבסיס, תסכימי איתי שזה חרטא.
באותו הנושא: