10 תשובות
תנשמי עמוק מתי האוטובוס שלך מגיע?
תנסי לנשום ולהירגע, יהיה בסדר
תנסי להירגע עד האוטובוס יגיע, תעסיקי את עצמך בלשמוע שירים
תנשמי,תהיי רגועה. תתקשרי לחברה או לאמא שלך .
מכירה את ההרגשה..
אם יש לך אוזניות שימי אותן עם מוסיקה מרגיע ונעימה ותדמייני את עצמך בסרט כזה...
נשמע מצחיק אבל זה מה שאני עושה וזה מדהים
תתקשרי למישהו, והכל בסד תזכרי שזה רק מכוניות
המבט שלי כל הזמן על הכביש, מדמיינת שמשאית פשוט נכנסת בתחנה..
ועוד אני חיילת..
אל תדאגי את סתם בלחץ
לא הגיע :/
באותו הנושא: