5 תשובות
שואל השאלה:
זה לא היה בצחוק והיא גם לא הייתה עצבנית היא פשוט סתם ככה אמרה את זה
זה לא היה בצחוק והיא גם לא הייתה עצבנית היא פשוט סתם ככה אמרה את זה
אנונימי
גם אני אומרת את זה לפעמים, יכול להיות שהיא עשתה משהו טיפשי/שכחה ממשהו
היא לא מטומטמת כי זה סלנג.
היא כנראה עשתה משהו טיפשי שהרס לה משהו.
היא כנראה עשתה משהו טיפשי שהרס לה משהו.
גם אני אומרת את זה שאני מתעצבנת על אמא שלי
אנונימית
עצבנית ומטוטמת
באותו הנושא: