4 תשובות
תנסי לצאת מדברים שנשארו פתוחים ולמחוק כמה תמונות וסרטונים או אפילקציות שאת לא צריכה
שואל השאלה:
מה הכוונה דברים שנשארו פתוחים?
אנונימית
בתחתית של המסך או למטה יש שלושה כפתורים, חזור, בית, ועוד אחד תלחצי על השלישי ותעשי מחק יישומים אחרונים אולי זאת הכוונה שלהם
שואל השאלה:
זה לא זה טוב תודה בכול זאת
אנונימית
באותו הנושא: