3 תשובות
אם את חושבת, לא תדעי עד שלא תנסי.
אל תככתבי לו
פנים מול פנים הכי טוב תאמיני לי
אני עשיתי טעות
כתבתי למישהי וזה לא הלך
פנים מול פנים הכי טוב תאמיני לי
אני עשיתי טעות
כתבתי למישהי וזה לא הלך
שואל השאלה:
הוא גר ממש רחוק ממני...אני גרה באזור המרכז והוא גר בנהריה..פנים מול פנים זה לא יקרה,
איך אני יכולה לעשות את זה באינסטגרם?
מה אני יכולה לכתוב?
הוא גר ממש רחוק ממני...אני גרה באזור המרכז והוא גר בנהריה..פנים מול פנים זה לא יקרה,
איך אני יכולה לעשות את זה באינסטגרם?
מה אני יכולה לכתוב?