13 תשובות
כן למה לא
למה לא?
זה לא שהן שונות מבן ובת שמתנשקים
כן.. מותר להן להתנשק בכל גיל.
אין הגבלת גיל בגלל שהנטייה המינית שונה.
FML
לא קשור לסביות או הטרו , זה פשוט מוזר להתנשק בגיל 11, זה צעיר מידי
אם זה היה שאלה על בן ובת הייתם אומרים שזה לא בסדר בגיל הזה ואפשר רק מגיל 14? מה ההבדל?
אנונימי
בכללי כן גיל 11 מוגזם לנשיקה
זה גיל נורמלי להתנשק אם זה בא באמת מרצון שלכן ולא מלחץ מחברתי וזה לא משנה אם זה שתי בנות או הן ובת
11 זה מוגזם לנשיקה אבל מותר..
אני חושבת שזה לא בסדר אבל לא בגלל שזה לסביות אלא בגלל הגיל. זה לא משנה אם זה לסביות או הומואים או הטרו זה לא בסדר בגיל 11.
מותר לכולם להתנשק מתי שבאלהם וזה לא קשור לנטיות המיניות שלהם
כן. גם לסטרייטיות/ים.