5 תשובות
חח כן זה סבבה
כן זה סבבה
שואל השאלה:
זה נקרא אבל שאנחנו מאורסים?יהיה לי טבעת אירוסין
זה נקרא אבל שאנחנו מאורסים?יהיה לי טבעת אירוסין
נו באמת זה מאוד שטותי סורי....
את רק בת 17.. למה את חושבת על חתונה מעכשיו? יש לך עוד חיים שלמים.
תתחתני לפחות עד גיל 24 כשתהיי בטוחה שזה הגבר שאת רוצה , את לא אמורה למהר את אפילו לא בת 18,תחשבי קודם על דברים קטנים ועל דברים שהיית רוצה להגשים ורק לאחר כמה שנים על דברים גדולים כמו חתונה
תתחתני לפחות עד גיל 24 כשתהיי בטוחה שזה הגבר שאת רוצה , את לא אמורה למהר את אפילו לא בת 18,תחשבי קודם על דברים קטנים ועל דברים שהיית רוצה להגשים ורק לאחר כמה שנים על דברים גדולים כמו חתונה
באותו הנושא: