5 תשובות
לא צבועה, אבל אולי היא לא מוצאת זמן או שכחה
אני יודעת שאצלי כשזה קורה זה מעצלנות...
תדברי איתה
אנונימית
כן גם לי יש את החברה הזאת אם היא בכלל חברה
כדי לצאת מידי חובה מה שנקרא
זה מין "להראות שאכפת לי אבל לא כל כך אכפת לי באמת"