7 תשובות
אם יש לך פרו פיט באיזור זה חדכ מממש ממש טוב וממש זול, זה עולה 140 לחודש במשך שנה, ולחצי שנה זה 170 או 180 לחודש
תלוי איזה מכון כושר, אני הולכת לגו אקטיב וזה עולה בסביבות 250.
פעם הייתי במכון כושר שעולה 100 בחודש אבל זה ממש לא היה שווה.
פרופיט ממש טובים הם מקצועיים וזולים כמובן לא הכי מקצועיים אבל תמורת המחיר זה ממש טוב
עלה לי 220 לחודש, כולל בריכה וסאונה.
סביבות 300 לחודש ברשת גדולה