5 תשובות
תשלחי לו הודעה או שנגיד שתיפגשו תשאלי מה קורה וזה תנסי לפתח קשר
יש לך שתי אפשרויות, או לוותר עליו ולהרגיש תחושת פספוס במשך הרבה זמן על זה שלא ניסית, או לתפוס שליטה ולפתח שיחה איתו / לנסות להתקרב אליו , לנסות לחדש קשר וכו' . בתור בת אם באמת תרצי אני מאמינה שתצליחי להשיג אותו, בכל זאת בנות יכולות לעשות הכל.
מצטער על החטטנות
אבל קוראים לך יעל?
אנונימי
תנסי לדבר איתו. עדיף לך לנסות ואולי אפילו לצאת איתו, או לא לנסות אפילו, ולהצטער
FOB
שואל השאלה:
לא קוראים לי יעל
אנונימית