התחברות הרשמה

התחלתי לראות מונדיאל, אבל אני עדיין לא כל כך מבינה-

אפשר קצת הסבר על חוקים בסיסיים? ואיך לדעת איזה קבוצה לאהוד?
30 ביוני 2018, 18:56
כדורגלישראלמונדיאל    
תשובה אחת
תסתכלי על ההגנות של הקבוצות, התקפות.
בעיקרון, יש שחקנים בולטים, והקריין אומר כאילו את העבר שלו (לרוב) של אותו שחקן שמבקיע גול.
ק
קֵיי לָאָב
באותו הנושא:
אני היחידה שאוהבת לראות מונדיאל?
מה אתם מעדיפים לראות מונדיאל או אולימפיאדה?
אתם הולכים לראות את המונדיאל?
מונדיאל זה פעם בשנה או בארבע שנים?
מה הקטע של בנות\בנים מסוימות פתאום להתחיל לראות מונדיאל?הרי בתכלס הם לא אוהבים כדורגל ואם כן שיראו בכללי ליגות וכו' מה
התחלתי לראות 13 סיבות. ראיתי פרק ראשון וחצי שני ועדיין לא התלהבתי. להמשיך לראות?
יש אפשרות לראות את המונדיאל מהמחשב?
בת שרואה מונדיאל- מעלה או מוריד?
מישהו יכול להסביר לי מתי בדיוק יש מונדיאל?
מה זה מונדיאל?
כל כמה שנים יש מונדיאל?