5 תשובות
השתנתה לרעה או לטובה? יכול להיות שהיה לה משהו בבית או שהיא חשבה והחליטה לשנות את הדברים שביא לא אוהבת בעצמה.
שואל השאלה:
מבחינתי ? לרעה. לא נעים אבל היא נהייתה קצת נודניקית
מבחינתי ? לרעה. לא נעים אבל היא נהייתה קצת נודניקית
אנונימית
בתור מישהי שהשתנתה ממש בתקופה האחרונה אני יכולה להגיד לך שאולי היא עברה תהליך ארוך עם עצמה ורק עכשיו את רואה את השינוי בחוץ.. כל עוד זה לא שינוי רע אז תקבלי את זה היא חברה שלך ובטוח יש לה סיבה
יכול להיות שהיא מנסה להכיר אנשים ולשמור קרוב את אלה שהיא מכירה. תנסי להתרגל לזה. ואם זה מפריע לך או שאת לא מצליחה דברי איתה על זה ותשאלי מה קורה
מבינה אותך זה עצוב ומעצבן קרה לי עם מישהי מצד שני אני גם קצת השתנתי והתבגרתי קורה עם הזמן ואין מה לעשות רק להתמודד איכשהו
באותו הנושא: