התחברות
הרשמה
איך החלוצים היו תופסים טרמפים?
2 ביולי 2018, 04:20
תחבורה ציבורית
נסיעה
2 תשובות
הם לא בגלל שיש להם אפשרות להשתגר ממקום למקום
מנוי באקולוקו זה הכי שווה בעולם.
Black smoke
סלעע! טוב תמיד מעיד על תרבות
מלכת הדור
באותו הנושא:
חידה: כשתופסים אותי זורקים אותי, ואת אלה שלא תופסים ממני משאירים.
מה אתם חושבים על אנשים שלא עוצרים טרמפים?
איזה משחקים שוים הורדה? שלא תופסים הרבה מקום!
איך עוצרים טרמפים ושבאמת יעצרו?
איך הייתם מגיבים אם הייתה לכם בת, בת 15 והייתם תופסים אותה עושה אתזה בחדר שלה?
אנשים שלוקחים/לקחו טרמפים
איך אני יכול לצאת בלילה למסיבות בלי טרמפים ומוניות?
אני לוקחת טרמפים עם אנשים שאני לא מכירה
איך אומרים מקום לטרמפים? טרמפיה? חח ברח לי השם
חיילים אסור להם לתפוס טרמפים נכון? לקחנו טרמפ איזה חייל ליד בסיס, עם מדים אבל נראה מוזר..
זאת רק אני או שכמה שאתה פחות נחמד לאנשים ככה הם תופסים ממך יותר?