6 תשובות
באמצע
לא יותר מדי עבות ולא יותר מדי דקות
לא יותר מדי עבות ולא יותר מדי דקות
אני חושבת באמצע כזה. לא יוצר מדי עבה ולא יותר מדי דק
העיקר טבעי
אני אישית מעדיףה עבות אבל לא ממש
כאילו באמצע כזה
אני אישית מעדיףה עבות אבל לא ממש
כאילו באמצע כזה
עבות אבל לא באופן מוגזם.
משתי האפשרויות אני מעדיפה דקות
זה לא משנה כל כך זה תלוי בבן אדם.....
על מי אני עובדת עבות אבל טבעיות
על מי אני עובדת עבות אבל טבעיות
באותו הנושא: