8 תשובות
שכחת תארנק ותגידי אני חייבת לך
אם כבר זרקת עליו 1500 זה מספיק ויותר מדי..
שואל השאלה:
הוא יתבאס אם אני לא אשלם וזה. ואני זאת שמשלמת על שנינו בתקופה האחרונה חח אז הוא כזה התרגל
הוא יתבאס אם אני לא אשלם וזה. ואני זאת שמשלמת על שנינו בתקופה האחרונה חח אז הוא כזה התרגל
אנונימית
למה נתת לו להתרגל למצב הזה בכלל? הייתם עושים בתורות או שכל אחד היה משלם על עצמו.
למה את זאת שמשלמת בתקופה האחרונה? ו1500 שקל זה מלאא ו
שואל השאלה:
הוא כזה דפק לי פרצוף מבואס שניסיתי להסביר לו שלא נשאר לי מספיק. אין לי עבודה + זה מהכסף של המתנות יום הולדת מההורים שלי... במקום שאני יקבל מתנה מההורים ביום הולדת ונצא למסעדה כל המשפחה העדפתי לוותר על זה לטובת היום הולדת שלו
הוא כזה דפק לי פרצוף מבואס שניסיתי להסביר לו שלא נשאר לי מספיק. אין לי עבודה + זה מהכסף של המתנות יום הולדת מההורים שלי... במקום שאני יקבל מתנה מההורים ביום הולדת ונצא למסעדה כל המשפחה העדפתי לוותר על זה לטובת היום הולדת שלו
אנונימית
הוא יכול להתבאס מהקטע של המסעדה, אבל שלא ינסה לעשות לך רגשות אשמה.
1. תתחילי מזה שתמצאי עבודה.
2. עם כל זה שהוא חבר שלך ואת אוהבת אותו ומנסה להשקיע, את באמת סתם זורקת כסף לפח. מתנה גם ב500 הייתה מספיקה.
אני לא יודעת כמה זמן אתם ביחד, אבל גם זוגות נשואים לא זורקים כמות כזאת של כסף.
3. שוב, זה נחמד שאת רוצה להשקיע, אבל לא היית אמורה בכלל "למחזר" כסף שההורים שלך *הביאו* לך ליומולדת. חוץ מזה שזה מיותר, זה גם מעליב. הם הביאו לך את הכסף/מתנה.
4. אם הוא מודע לכל הדברים האלה, זה נטו ניצול.
5. תפסיקי לפנק את חבר שלך וליטרלי לזרוק עליו כסף. פעם הבאה שאתם מתכננים משהו, כמו שאמרתי לך באותו יום - או שתתחלקו בתשלום, שכל אחד ישלם על עצמו או שבכלל תעשו בתורות.
6. אל תרגילי אותו לדברים האלה, וזה שהוא בסדר עם כל זה ניצול.
1. תתחילי מזה שתמצאי עבודה.
2. עם כל זה שהוא חבר שלך ואת אוהבת אותו ומנסה להשקיע, את באמת סתם זורקת כסף לפח. מתנה גם ב500 הייתה מספיקה.
אני לא יודעת כמה זמן אתם ביחד, אבל גם זוגות נשואים לא זורקים כמות כזאת של כסף.
3. שוב, זה נחמד שאת רוצה להשקיע, אבל לא היית אמורה בכלל "למחזר" כסף שההורים שלך *הביאו* לך ליומולדת. חוץ מזה שזה מיותר, זה גם מעליב. הם הביאו לך את הכסף/מתנה.
4. אם הוא מודע לכל הדברים האלה, זה נטו ניצול.
5. תפסיקי לפנק את חבר שלך וליטרלי לזרוק עליו כסף. פעם הבאה שאתם מתכננים משהו, כמו שאמרתי לך באותו יום - או שתתחלקו בתשלום, שכל אחד ישלם על עצמו או שבכלל תעשו בתורות.
6. אל תרגילי אותו לדברים האלה, וזה שהוא בסדר עם כל זה ניצול.
שואל השאלה:
לא מחזרתי מתנה. ביקשתי את הכסף של היום הולדת שלי
לא מחזרתי מתנה. ביקשתי את הכסף של היום הולדת שלי
אנונימית
באותו הנושא: