8 תשובות
ואי גם אני אני הכי טיפוס של בוקר, חשבתי שאני היחידה!
אוהבת לצערי
אני אוהבת לצאת בלילה, פחות ביום
יותר חם ביום ושמש מידי
יותר חם ביום ושמש מידי
יותר טיפוס של לילה, כי ממש חם בצהריים ובבוקר.
יותר טיפוס של לילה...
לא אוהבת לצאת ביום
אני אוהבת רק בלילה
אני מעדיף לצאת בלילה/ערב.
באותו הנושא: