9 תשובות
תלוי בתיק.
שואל השאלה:
זה לא ממש תלוי בתיק, זה די עובדתי שלרוב מתחשבים רק באמא
זה לא ממש תלוי בתיק, זה די עובדתי שלרוב מתחשבים רק באמא
אנונימית
בדרך כלל תתחשב במי שהילדים אצלו שזה ברוב המקרים האמא
גם לי יוצא לחשוב על זה.
לרוב אוטומטית הילדים ישארו אצל האמא והאבא יעבור דירה.
אין לי תשובה לזה. אבל אני מבינה את המחשבה
לרוב אוטומטית הילדים ישארו אצל האמא והאבא יעבור דירה.
אין לי תשובה לזה. אבל אני מבינה את המחשבה
שואל השאלה:
אבל כשמנסים לקבוע אצל מי יהיו הילדים.
אבל כשמנסים לקבוע אצל מי יהיו הילדים.
אנונימית
כי ברוב המקרים האמא באמת הורה יותר טוב *ברוב* גם ההורים שלי התגרשו והשופט היה בצד של אמא שלי למרות שהיא ההורה הפחות טוב אם בכלל אפשר לקרוא לה הורה...
אנונימית
בגלל זה אמרתי "תלוי בתיק"................
זה לא ככ תלוי בתיק תמיד יש עדיפות לאישה גם רשום אתזה באיזה חוק אם אני לא טועה
אנונימית
זה תלוי בתיק
של מי הייתה ההחלטה להתגרש ומה המניע לכך וכו .... כמו בגידות וכו
של מי הייתה ההחלטה להתגרש ומה המניע לכך וכו .... כמו בגידות וכו
אנונימי
באותו הנושא: