14 תשובות
יש סיבה לכך?
למה?
למה לא?
שואל השאלה:
היד שלי נמסה ומזיעה
אה
בסדר לא נורא שב עם מזגן
ציור זה אהבה (:
שואל השאלה:
אין לי מזגן
תדליק מזגן, זה מה שאני עושה:)
שואל השאלה:
המאוורר מוציא אוויר חם
לול גם לי זה קשה
חיים עם זה
אז תבקש מאוורר חדש
חח אין מה לעשות עם זה.. אני לא צייר אבל אני מבין אותך לגמרי חח..
אני מזיע בכל מקום אפשרי אחרי 3 דקות בחוץ, ואני לא מגזים, לומדים לחיות עם זה
שואל השאלה:
כל המאווררים ככה
אני גם ציירת אבל לא ציירתי חצי שנה
בעיקרון..
צריך ללמוד לחיות עם זה..
מקסימום תצייר במקום מאורר