התחברות הרשמה

54 פרחים בחודש, זה טוב?

6 ביולי 2018, 22:00
פרחיםזמן    
5 תשובות
מעולה :-)
אנונימי
כן
W
WOAH
כל הכבוד
A
Asensio
כן, הרבה
❤
❤משתיקה בנשיקה❤
כן
ה
היי67776
באותו הנושא:
780 פרחים בחודש זה טוב?
650 *פרחים* בחודש ושבועיים זה הרבה, קצת, ממוצע?
71 פרחים בחודש. טוב/בסדר/גרוע
יש לי 215 פרחים ואני פעילה 4 חודשים, זה ממש קצת נכון?
343 פרחים ב4 חודשים זה הרבה?
חודש בסטיפס, 190 פרחים. גרוע/בסדר/טוב
201 פרחים בפחות מחודש זה נחשב הרבה?
אני 8 חודשים באתר וישלי 15 פרחים נכון זה מלאא רצחח?
407 פרחים ב5 חודשים
זה טוב אם אני חודש פה+-, אבל יש לי מעל 100 פרחים ומעל 20 תגובות בקיר?
כמה פרחים אתם מקבלים בחודש? בערך