4 תשובות
ההופעות מתחלפות כל שבוע בדרך כלל, תמיד כל הפעילויות משתנות אז כנראה שזה לא נשאר
הייתי שם לפני איזה 4 שנים, ואני זוכר שהיה את ההופעה של הבובות האלה וזה היה די קריפי זה הזכיר את הבובות של fnaf. לא יודע אם יש את היום
עד לפני איזה ארבע שנים היה את זה ואז הפסיקו.
הייתי במלון הזה הרבה פעמים וכן יש שם הופעה של בובות רובוט קריפיות של חיות ששרות.. זה לילדים
אני חושבת שזה עדיין קיים.
אני חושבת שזה עדיין קיים.
באותו הנושא: