9 תשובות
מסתומרת?
כאילו באיזה דרך? רוצה עזרה אולי???
שואל השאלה:
אין לי באמת הרבה חברים החברה הכי טובה שלי בשנה הבאה עוזבת
אני לא אוהבת מוזיקת פופ...
ואני אומרת להורים שלי שהכל בסדר שיש לי חברים ושאני ממש מתעניינת בלימודים (זה ממש לא נכון)
אנונימית
לדעתי תגידי להורים שלך הם יכולים לעזור לך
שואל השאלה:
אני לא רוצה שירחמו עלי או משהו כזה לא באלי שההורים שלי כשהם יראו אותי הם יחשבו אוי איזה מסכנה אין לה חברים אולי נדבר קצת עם המורה היא תעזור לה..
אנונימית
תדברי לפחות איתה כדאי לך
שואל השאלה:
טוב אני אנסה תודה...
אנונימית
תגידי להורים שלך את האמת, כד תגידי להורים שלך את האמת הם יהיו החברים הכי טובים שלך!
חח אני מרגיש בדיוק כמוך גם לי יש הרבה בעיות חברותיות שלא לדבר על זה שאני לא בקשר עם אף אחד מהמשפחה שלי כמעט כי כולם תקעו לי סכין בגב
לגבי המוסיקה? אני מתעב מזרחית אז אני גם מרגיש טיפה שונה לפעמים אבל לא באמת מעניין אותי