8 תשובות
כן בכיף למרות שאני לא חושבת שאני זוכרת הכל בכל זאת 14 עונות זה לא מעט חחח
מה הבעיה בזה שבן רואה האנטומיה? ממתי סדרה היא רק לבנים או רק לבנות ? תתבגר
אנונימית
מי זאת חגית ילד
אנונימית
טוב מתוקי
אנונימית
זה מיועד לבנים ובנות נו באמת ... איזה פיגור