6 תשובות
אני די מקובל וחתיך אבל אני מעדיף יותר את אלה עם השיער החום והעיניים החומות..
אנונימי
או שאתם מעדיפים שיער כהה ועיניים בהירות כמו שלי? חח
כל אחד והטעם שלו.. בתכלס נשכים ליופי אבל האופי בסוף הוא זה שמחליט אם להשאר או לעזוב... הכל זה אופי.. בגילאים 16 כבר מתחילים להבין אתזה..
לי זה לא משנה xd
אני מעדיף את חברה שלי
אנונימי