תשובה אחת
זה שאלה קצת מורכבת, בגדול יש לך 3 דוושות(גז, בלם, מצמד), וידית הילוכים.
בגלל שאין גיר אוטומטי את עושה את העבודה של העברת ההילוכים - ידית במרכז חופשיה בתחילת נהיגה כשהרכב מונע(ניוטרל/סרק - לא בהילוך), לוחץ על המצמד מעביר את הידית למקום המתאים (תחילת נסיעה הילוך ראשון או רוורס - ובמהלך נסיעה בהתאם למהירות)

ומשחרר לאט את המצמד בהתאם להרגשה עד שיש מספיק מומנט לרכב(רכבים ישנים יזדקקו למעט גז, חדשים יש מערכת שלא צריך)
כדי שהוא יוכל לנסוע בלי לכבות.

בזמן האצה והאטה מעלים ומורידים לפי הסל"ד של המנוע והמהירות - רק שבהאטה יש ללחוץ מעט על הבלם כדי שכשמורידים הילוך המנוע לא יסתובב מהר מידי
N/A