9 תשובות
יואוו גם אני טסה אני חייבת לדעת גם
כן
יש
באיזה אזור
יכולה לעזור לגבי היער השחור
שואל השאלה:
אני באזור היער השחור
אנונימית
או זה לא בעיה
יש שם
חצי מהחופשה שלי בגרמניה הייתי בסטארבקס רק בגלל הווי פיי
באותו הנושא: