התחברות
הרשמה
עשיתי חיסון וכואב לי בידד מה יכול לעזור לכאב? (לא כדורים)
8 ביולי 2018, 13:58
חיסונים
חיסון
ידיים
כאבים
תשובה אחת
אין כל כך מה לעשות, אל תתאמצי ואל תפעילי את השריר כל כך.
K
Kinda Sloppy
באותו הנושא:
עשיתי היום את החיסון פפילומה.. עשיתי טעות?
חיסון הפפילומה הוא חיסון כואב?
זה נכון שהחיסון שעושים בכיתה ח' כואב יותר מחיסון רגיל?
אם לא עשיתי את החיסון פפילומה מה יכול לקרות לי?
חיסון טטנוס זה כואב? מה יותר כואב חיסון טטנוס או בדיקת דם?
עשיתי חיסון טטנוס של כיתה ח וכואב לי היד מה לעשות שיעבור היד?
עשיתי היום חיסון וכואב לי קצת הראש , אם אני ילך למכון מה הסיכויים שאני יתעלף שם?
חיסון טטנוס כואב כמו חיסון הפפילומה? כי אמרו שמתי שהחומר של חיסון הפפילומה נכנס זה ממש צורב, זה אותו דבר כמו בטטנוס?
עשיתי חיסון וכואב ממש באיזור זה טבעי?
עשיתי חיסון נגד שפעת בערך ב11, אני יכולה להתקלח?
מי שעשה חיסון בכיתה ח זה כואב ומתי עשיתם את החיסון הכוונה מתי בשנה?