7 תשובות
היה לי נוקיה בב'-ג'
כן
יש לי אוסף נוקיןת שבורות חחח
אני עוד לפני הנוקיה, להורים שלי היה את הטלפון הנייד השחור הגדול
היה לי נוקיה עוד
נעים מאוד