3 תשובות
היא מתחילה בטוב, אבל אחרי כמה עונות מבינים שמורחים אותה יותר מדי.
ראיתי,בהתחלה זה באמת היה יפה ומעניין אבל עם הזמן הלכתי לאיבוד בעלילה אבל יש אחרים שכן אהבו וראו עד הסוף אז מקסימום תנסי..
Q_e
כדאי לראות!! סדרה מהממת