21 תשובות
תרמוז לה
פשוט תגיד לה "חצי חצי?"
שאלה טובה חחח
יקמצן תשלם ! חח
היא תחשוב שאתה קמצן אז נראה לי הרעיון שלך לא מוצלח במיוחד
חחח תגיד לה: חצי חצי?
תגיד לה ששכחת את הארנק
תתחלקו
שכחתי את הארנק בבית
אם היא אוהבת אותך היא לא תתחשבן ככה זה איתי ועם חבר שלי אבל בכללי דייט ראשון יש בנות שלא משלמות (אישית זה נוראי בעיניי) אז תשלם תחצי שלך ותקווה שהיא תשלם את שלה
תברח מהחלון חח
"שכחתי את הארנק בבית ובמקרה יש לי בדיוק חצי מהמחיר של הארוחה! אז שנתחלק?"
תגיד לה שאתה משלם רק חצי
אתה תהרוס את הדייט. לא חבל?
אנונימית
או שתשכנע את המלצר לשים חצי... שמע, יגידו לך כאן שאמורים לשלם חצי חצי כי פמיניזם ועוצמה נשית וכל זה, אבל תכלס, אתה יודע שהיא עלולה לחשוב שאתה קמצן אם תשים חצי. אז תעשה ג'סטה, תשלם מחיר מלא ובדייט הבא (אם יהיה) תנסה לרמוז לה על חצי חצי, תראה איך היא תגיב.
אנונימית, הוא לא יהרוס את הדייט כי בחורה גם אמורה לשלם ואני אומרת את זה בתור בחורה שאם אצא לדייט אשלם חצי מה זו השטות שגבר משלם בדייט ראשון
אמרתי לך.
יקמצן תשלם אתה, אתה הגבר!
תעשה דייט בקופיקס תגמור את הסיפור
דבר איתי בפרטי אם צריך דעה שפויה, כי מה שקורה פה אולי נכון ערכית אבל יהרוס לך את הדייט. חבל על הזמן שלך.
שומדבר תתוכח איתה היא בסוף תרצה לשלם כדי לא להפסיד בהתערבות
באותו הנושא: