15 תשובות
לא
שלי לא עצוב.. מה קרה?
שואל השאלה:
נו כמו
lost נגיד
חח התכוונתי לרעיונות לשם משתמש כזה, לא לשם משתמש שלכם
אנונימית
faded
falling apart
broken bones/heart
sadness
sorrow
שואל השאלה:
אפשר מילה אחת?
אנונימית
sad and lonely
hello darkness my old friend
loneliness
lost case
dark places
melancholy.
fragile.
Aro
יָגוֹן
קִינָה
כְּאֵב
סליחה עכשיו ראיתי שביקשת אנגלית
lost soul
carnival of rust
depression
black soul
mental mind
done
sad, sadder and saddest.
נראה לי שכן?
2T
יש שיר אחד שאתה יכול לקחת ולעשות אותו ככינוי לשם משתמש אם אתה רוצה זה גם שיר עצוב