6 תשובות
תעשי חבל שבגלל זה תהרסי לעצמך לעתיד
תשבי על זה עם חברה ותגידי לעצמך יאללה אני יכולה אני אעבור את זה עכשיו
בהצלחה;)
תלמדי למידה אינטנסיבית, תקחי חברה שממש טובה בחומר ותלמדו ביחד. לפחות תנסי.
שואל השאלה:
יש לי םער של שנה אין סיכוי שאני אקבל אפילו 10
אנונימית
שואל השאלה:
ואין לי את המחברת בכלל כי לא כתבתי כלום כל השננ
אנונימית
תקחי מורה פרטי ותצמצמי תפער
מורה פרטי/ סירטונים ביוטיוב
בגישה שלילית לא יצא כלום...
קדימה יהיה בסדר אני מאמינה בך :)