8 תשובות
לא תמיד רושמים למישהו שאוהבים אותו... לעומת זאת להבריז זה יותר נפוץ..
בקיצור אני חושב שכדי לך לא לחשוב על ההברזה... באמת שלא
שואל השאלה:
הוא לא יכל בסוף כי הוא קבע עם חבר שלו שלא קבע מלא זמן איתו
אנונימית
זה נורמלי כי את מתעצבנת עליו אבל זאת סיבה מטופשת לכעוס על מישהו, במקום להתעצבן תשאלי אותו למה הוא לא יכול וזה
הוא אמר לך שהוא אוהב אותך ואז הבריז לך?
שואל השאלה:
הוא אמר שהוא בסוף קבע עם חבר שלו (אני מכירה אותו) ואז הוא אמר שהוא אוהב אותי
אנונימית
לפעמים שוכחים שיש משהו זה לא נקרא להבריז... הוא רשם לך אני אוהב אותך כדי שתסלחי לו
כן אחד האקסים שלי היה עושה לי את זה המון
פשוט תגידי לו שזה לא אחראי
אבל אל תשכחי שאת לא הבן אדם היחיד ביקום שחשוב לו, בכל זאת, הוא לא ראה את חבר שלו המון זמן