6 תשובות
איך מתנתקים?
מהמשתמש יעני?
מהמשתמש יעני?
אנונימית
לא, לכי לשאלות ששאלתי ותלחצי על החץ הקטן בכל שאלה ותלחצי על ניתוק
כל שאלה את צריכה להתנתק ממנה בנפרד. זה פשוט הופך את השאלה ל"אנונימי" ומנתק אותך ממנה
אפשר^
אם לא הייתי מתנתקת מכל השאלות שלי בטח היה לי איזה 700.
בכל מקרה, לכי לשאלות ששאלתי ותתנתקי.
אם לא הייתי מתנתקת מכל השאלות שלי בטח היה לי איזה 700.
בכל מקרה, לכי לשאלות ששאלתי ותתנתקי.
את יכולה להתנתק מהן, ואז זה יוריד לך את המספר.
אי אפשר,רק אם השאלות נמחקות או שאת עושה ניתוק מהמשתמש
באותו הנושא: