19 תשובות
18, ולמה לא להיות ערים?
14, משחק, צרפת - בלגיה.
15 וכי למה שאני אשן ב23:00?
18
גם אם היה לי לימודים מחר כנראה שהייתי ערה
14, וחופש סו דפקתי את שעות השינה שלי
14
כי ככה
עוד חודש 17, כי עדיין מוקדם..
13 וחצי. כי נהרסו לי שעות השינה-_-
16
כי מוקדם דא
13.7
כי כיף לגלוש בסטיפס:)
16. כי חופש ואני לא עייפה
16, כי אני יכולה(:
15, כי מוקדם
18 וכי אני מלשבית שבוזה וסאחית
אנונימית
14. כי יש מרתון בובספוג
13 ומוקדם
14, כי רק עשר עכשיו
17
חופש גדול + לא עייפה.