5 תשובות
אני 1.59 אז הגובה שלך מושלם לי
אנונימית
אתה תמצא מישהי בסופו של דבר שלא תשפוט אותך, כמו שלאבא שלך יש את אמא שלך. (גם אבא שלי בגובה שלך) אגב אני 1.50 אז הגובה שלך ממש טוב בשבילי, ויש הרבה בנות כמוני.
ממש לא משנה לי הגובה
בטח שכן
בקושי היום מסתכלים על הגובה
תזכור שגם בנות שמות עקבים וזה
יש לי חברה מטר 74 והחבר שלה מטר 66
אנונימית
אותו הסיפור כמו שלך ... אתה תגבה מקס' עד 172
אנונימי