3 תשובות
תבואי פתוחה תהיי קלילה ונחמדה
אין סיבה שהם לא יתחברו אלייך
פשוט תנסי לזרום איתם ולהתחבר אליהם
למה לא להכיר אנשים חברים
אם כל הזמן יהיו לך את הספקות הללו את תישארי לבד או עם קצת חברות
אנונימי