7 תשובות
לערב הורים. למה שתהיי בכתה שאת לא רוצה להיות ?
שואל השאלה:
הם מעורבים הייתה שיחה ולא הסכימו
הם מעורבים הייתה שיחה ולא הסכימו
אנונימית
למה לא הסכימו ולמה כת רוצה לעבור?
שואל השאלה:
ישלי שם יותר חברות ופשוט לא הסכימו לא פירטו
ישלי שם יותר חברות ופשוט לא הסכימו לא פירטו
אנונימית
אז אני חושבת שזה די טוב שלא הועברת כי את והחברים שלך לא תוכלו להתרכז אם כולכם תהיו ביחד באותה הכיתה, אתם תגרמו להרבה בעיות למורים ובנוסף כדאי לך להכיר חברים נוספים מהכיתה שלך, הסיבה שלך לעבור היא לא באמת רצינית
לעבור זה סיפור, תהיי עם החברות מהכיתה האחרת ותיהי בסדר ככה עם ילדים מהכיתה שלך לעבודות וזה ובתיכון תלכי לאותה מגמה עם החברוץ
אם המנהלת לא מסכימה תפנו לאנשים עד תפקיד גבוה יותר או ישר למשרד החינוך עם בתי ספר ומנהלות משוגעות רק כוח עובד!
באותו הנושא: