2 תשובות
זה לא משנה מה איתו.. משנה מה איתך.
משנה אם את עדיין אוהבת אותו .
יש סיבה לזה שהקשר נגמר, ויש מצב שהוא פשוט היה צריך להגמר.
אם את עדיין מרגישה אליו דברים, אני מציעה לך ללכת לדבר איתו. אבל אל תפתחי ציפיות, שנתיים זה המון זמן, ויש מצב שיש מישהי אחרת בלב שלו..
בהצלחה ❤
שואל השאלה:
הוא לא נגמר כי לא הייתה אהבה, זאת האהבה הכי גדולה שהייתה לשנינו, אני יודעת את זה. הקשר נגמר כי היינו במקומות אחרים בחיים ורצינו דברים אחרים וקשה להתחייב כשהציפיות כלכך שונות ושנינו פחדנו מאוד. כבר הייתי מאז עם כמה בחורים אבל אני לא מצליחה לשכוח אותו ואני באמת מרגישה שגם הוא עוד חושב עליי אבל אני לא רוצה סתם לפתח ציפיות אז רציתי לשאול כמה סביר זה בכלל שמישהו עדיין תקוע בעבר? כנראה שאין לי כלכך דרך לדעת ופשוט אצטרך להתגבר
אנונימית
באותו הנושא: