4 תשובות
ביוטנולוגיה נשמע יותר מגניב
תיקח אלקטרוניקה, נראה לי זה יותר מעניין, וגם בצבא יהיה לך יותר אפשרויות
אותה אחת מהשאלה הקודמת... זה לא מה נחשב יותר זה מה את תרצי ללמוד.. כשתלכי לאוניברסיטאות פחות יסתכלו על המגמות כי זאת רמה נמוכה בהרבה יותר.. מחפשים לרוב מתמטיקה ואנגלית במקצועות הריאליסטים.. לכי תדעי אולי לא צטרכי אותם בכלל בחייך... קחי משהו שיעניין אותך.. זה 3 שנים שתצטרכי ללמוד דברים שאת אוהבת או לא אוהבת ולסבול...
אנונימית
שניהם טובים, דודה שלי עושה תואר בביוטכנולוגיה, כי התחום המדעי והמחקר מעניין אותה.
תבחרי לפי מה שיותר מעניין אותך.