28 תשובות
היא נעולה
שואל השאלה:
אוי שיט.
אוי שיט.
אנונימית
מה יש לכם מהילדה הזאת כן זה נוראי שהיא סתם מחפשת תשומת לב
היא על פרייבט
שואל השאלה:
היא לא סתם.. היא באמת במצוקה..
היא לא סתם.. היא באמת במצוקה..
אנונימית
שואל השאלה:
תעזרו לה:(
תעזרו לה:(
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם מנסה
אני גם מנסה
אנונימית
מה יש בפוסט שאמרת?
שואל השאלה:
אונס קבוצתי שהיא מספרת עליו, שאנשים צילמו, צעקו לה שהיא זונה תוך כדי והידיד שלה שיתף איתם פעולה
אונס קבוצתי שהיא מספרת עליו, שאנשים צילמו, צעקו לה שהיא זונה תוך כדי והידיד שלה שיתף איתם פעולה
אנונימית
זה מהעמודים המדכאים האלה?
וואי כן זה ממש נורא
שואל השאלה:
והיא עברה עוד הרבה... פרסמו תמונות שלה ואיימו עליה..
והיא עברה עוד הרבה... פרסמו תמונות שלה ואיימו עליה..
אנונימית
סתם מוזרה
שואל השאלה:
יופי שאת שופטת באמת
יופי שאת שופטת באמת
אנונימית
עלאק אונס קבוצתי כל יום אונסים אותה או שלוקחים אותה לבית חולים אחד משניהם
סתם מחפשת צומי
דרך אגב, עקבתי כדי לראות על מה את מדברת, ואני חושבת שהילדה הזאת היא צומי אחד גדול, מעלה תמונות של החתכים שלה בכל הזדמנות, סרטונים מתחנת המשטרה (ועוד עדכונים משם כאילו שהיא פאקינג נהנית מזה) תמונות שלה עם כל החזה בחוץ וטקסטים ארוכים ומופרכים על תקופת שהותה במרכז הסגור, איפה ש"התעללו בה מינית" לדבריה ועשו הכל כדי לגרום לה לרע.
זה פשוט פתטי.
זה פשוט פתטי.
שואל השאלה:
גם אני במקומה הייתי מבקשת צומי! אם הייתי במצב כזה
זה עוזר לה, אין לה איפה לפרוק תקשיבי לסטורי שלה
גם אני במקומה הייתי מבקשת צומי! אם הייתי במצב כזה
זה עוזר לה, אין לה איפה לפרוק תקשיבי לסטורי שלה
אנונימית
אין לה איפה? שתפנה להורים שלה שישיגו לה עזרה בדחיפות.
שואל השאלה:
עובדה שהיא הייתה מאושפזת.. זה לא עזר לה
עובדה שהיא הייתה מאושפזת.. זה לא עזר לה
אנונימית
כנראה בגלל שהיא מתעקשת להמשיך להתנהג כמו צומיסטית.
שואל השאלה:
לא נראה לי
לא כדאי לשפוט אותה
אחרי הכל את לא באמת יודעת מה עובר עליה
לא נראה לי
לא כדאי לשפוט אותה
אחרי הכל את לא באמת יודעת מה עובר עליה
אנונימית
תשמעי, היא חשפה שם כל כך הרבה שטויות והמציאה כל כך הרבה סיפורים שאיך אפשר שלא לשפוט אותה? אני יודעת בדיוק מה היא צריכה. קצת תשומת לב מההורים שלה ושהם יראו לה שאכפת להם והיא תהיה כמו חדשה. היא משיגה תשומת לב בדרך לא נכונה. מי יודע אם הסיפור על האונס הקבוצתי שלה הוא בכלל נכון.
שואל השאלה:
שוב אני ממש לא אוהבת את מה שאת עושה
לא צריך לשפוט אדם שאת לא מכירה אם את לא באמת יכולה לבדוק שום דבר
את לא באמת יודעת משהו על המצב שלה או מה שיעזור לה
היא גם אמרה שהקשר בינה לבין אמא שלה מורכב והיא לא מרגישה בנוח לאמר לה משהו
שוב אני ממש לא אוהבת את מה שאת עושה
לא צריך לשפוט אדם שאת לא מכירה אם את לא באמת יכולה לבדוק שום דבר
את לא באמת יודעת משהו על המצב שלה או מה שיעזור לה
היא גם אמרה שהקשר בינה לבין אמא שלה מורכב והיא לא מרגישה בנוח לאמר לה משהו
אנונימית
שואל השאלה:
את גם לא יודעת אם היא המציאה או לא
את גם לא יודעת אם היא המציאה או לא
אנונימית
ולחבורה של זרים ברשת חברתית היא כן מרגישה בנוח? הגיוני מה
בעיניי כל הדרישה הזאת לתשומת לב היא פתטית, אבל כל אחד ודעתו
בעיניי כל הדרישה הזאת לתשומת לב היא פתטית, אבל כל אחד ודעתו
שואל השאלה:
כן..
גם אני פעם פרקתי באינסטגרם פייסבוק
אני במצב כזה בכלל בחיים לא הייתי פונה להורים
כנראה היא כמוני
כן..
גם אני פעם פרקתי באינסטגרם פייסבוק
אני במצב כזה בכלל בחיים לא הייתי פונה להורים
כנראה היא כמוני
אנונימית
שואל השאלה:
היא אמרה שזה המקום היחיד שהיא יכולה לפרוק בו
היא אמרה שזה המקום היחיד שהיא יכולה לפרוק בו
אנונימית