15 תשובות
לא אקנה מותגים
לא, אני חושבת שזה לא הכרחי לקנות חולצה רגילה ביותר מ150-100 שקלים.
מקסטרו
הג'ינסים של קסטרו מחזיקים לי שנים אז פוארבר עד הקבר אחותי
אנונימית
מותגים ארמני גוצ'י וכו
לא אכפת לי מהמותג, מצידי לקנות חולצה בחנות של 2 שקל, אני אקנה בגדים שאני אוהבת.
חוץ מזה, רוב הבגדים/נעליים מג'וצי מכוערים.
לא אוהבת את קסטרו .
בגדים נורמליים, לא אממן חברות עלובות, אעשה צדקה כבר במקום
בגדים מקסטרו רגילים
בגדים שאני אוהבת פשוט בלי קשר למותג
אני אקנה מהכול אני חולת מותגי יוקרה אבל גם בגד ששווה 20 שקלים יכול להיראות אופנתי הכול תלוי בטעם לא במותג אבל עם כן אז שאנל וואו אני מאוהבת בשאנל
גוצי ארמני דולצ'ה וגבאנה
כלום לא מדבר אליי חוץ מטומי הילפיגר, אז אני בהחלט אקנה את כל טומי
אנונימית
לא אני לא צריכה את זה
אני אקנה בגדים שאני צריכה אוהבת ואת השאר פשוט אשמור
אם יש לי את האפשרות המותרות
למה לא לנצל?
בכללי אני אקנה הכול מהכול..
אם יהיה משהו שאוהב אז כנראה שכן
באותו הנושא: