4 תשובות
גל
עם את עושה בנייה אז גם ג'ל
אני עולה לט' ועם בנייה בולט כמעט אותו אורך כמו החלק שעל האצבע בצורת בלרינה ורוד בהיר זה ממש יפה
מה שאת אוהבת
באותו הנושא: