11 תשובות
הן עדיין יפות
עם שפתיים ובלי שפתיים ,היא שווה
מהממות
הן יפות.
לא ממש אכפת חח שתעשה מה שטוב לה בכל מקרה היא יפה..
היא אמרה שהיא הוציאה את זה כבר את המילוי וזה
מושלמת, היא עלתה כמה תמונות היום לסטורי ויפה לה ככה
אנונימית
הן עדיין יפות
לדעתי היא מהממת עכשיו,גם לפני שהיא הוציאה היא הייתה מהממת, היא יפה.
היא לא הוציאה את הכול
משפתיים
אבל היא יפה זה לא רק בגלל השפתיים אז


גם אם היא הייתה מוציאה את הכול היא עדיין הייתה יפה..
היא לא הוציאה כלום מהשפתיים היא פשוט הפסיקה למלא אותם היה לה חומצה אילרונית וצריך לחדש אותה כל כמה חודשים והיא לא חידשה
אנונימית