תשובה אחת
את יכולה להתחיל ללמוד את החומר לשנה הבאה, אנליטית, וקטורים, מרוכבים וחקירה של פונקציות לוגרתימיות ומעריכיות. לדעתי יהיה נחמד להתחיל מאנליטית כי זה נושא די קל.
באותו הנושא: