7 תשובות
אנחנו לא
אוף
לפי הסיפור
כי אלוהים העניש אותם על כך שאכלו מעץהדעת, והעיף אותם מגן עדן
ומשם ועד פה ,אנחנו תקועים כאן
כי אלה החיים :)
כי הם לא הקשיבו לאלוהים.
ErO
כי כולנו יצאנו מאדם וחווה זה התהליך שאנחנו צריכים לעבור בעולם אין מה לעשות
זה החיים.
הם היו בני האדם הראשונים.. עשו את הטעות שלהם.. וכך ה החליט
אם ה קבע שאנחנו גם "נסבול" מהעונש כך זה יהיה
אנחנו לא רחוקים מהם, גם אנחנו לא מקשיבים למה שאלוקים אומר, לפני שנאשים אותם נאשים את עצמנו, אדם הראשון עבר על דבר אחד שאלוקים ציווה.. אנחנו ? עזוב..