התחברות
הרשמה
תיאוריה עושים במשרד הרישוי?
15 ביולי 2018, 09:26
נהיגה
תיאוריה
טופס ירוק
תשובה אחת
לא בהכרח. בכל עיר זה שונה,תבדקי בגוגל.
_
_Forever Young_
באותו הנושא:
צריך ללכת למשרד הרישוי לפני שניגשים לתיאוריה?
פתיחת משרד הרישוי - האם מחר יפתח משרד הרישוי אני רוצה להגשת לתיאוריה?
דחוף, אם עשיתי טופס ירוק והחתמתי רק את הרופאה שלי, אני חייבת להחתים את משרד הרישוי כדי לגשת לתיאוריה??
החוק החדש הזה שלפני תיאוריה צריך ללכת למשרד הרישוי- צריך ללכת עם הורים או לא חובה?
טופס ירוק- צריך להחתים את משרד הרישוי לפני התיאוריה? או שחותמים כבר שם?
שעות פתיחה של של משרד הרישוי באשקלון - רציתי לגשת לתיאוריה מחר (יום ראשון) במשרד הרישוי באשקלון ואני לא יודע אם פתוח כי באתר רשום בימי ב' ד', מישהו יכול לעזור לי?
בשביל ללכת לעשות תאוריה במשרד הרישוי אני צריכה משהו חוץ מתעודת זהות?
איפה אפשר להחתים את משרד הרישוי על טופס ירוק (לפני תיאוריה)?
חייב חותמת של משרד הרישוי על הטופס הירוק כדי להיכנס לתיאוריה?
חייב ללכת למשרד הרישוי שיחתום לי על הטופס ירוק? אם אני באה בלי החתימה שלהם לתיאוריה יתנו לי להיבחן?
הלכתי לעשות תיאוריה ואז אמרו לי שאני צריכה להחתים את משרד הרישוי ואת הרופא. הלכתי למשרד הרישוי חיכיתי שעות ואז אמרו לי